€ 17 / maand

Premium 1

Jaarabonnement

50 facturen per maand*

Alle features beschikbaar**


(*: documenten, aankoop- én verkoopfacturen - inclusief bonnetjes en creditnota's)
(**: per extra gebruiker betaal je €5/maand (excl.))
(**: met features bedoelen we de functionaliteiten van myBurotec zelf, bij het koppelen met andere (betalende) software kan het voorkomen dat je voor die software een betalende licentie dient te nemen. Dit staat telkens aangegeven op de info-pagina van de koppeling.)
(Voor het versturen van een factuur via Bpost betaal je de volgende Bpost-tarieven: brief: €1,5 , aangetekende brief: €7,5, aangetekende brief met ontvangstbewijs: €9)

Volume-licenties:

Verwerk je meer dan 200 facturen* per maand? Contacteer ons voor een volumelicentie op maat van jouw bedrijf. Vermeld alvast hoeveel facturen (aankoop- en verkoop) je maandelijks denkt te verwerken. Ook bij de volumelicenties betaal je €5/maand per extra gebruiker.

(*: documenten, aankoop- én verkoopfacturen - inclusief bonnetjes en creditnota's)

Voor boekhouders/accountants:

Voor boekhouders/accountants beschikt myBurotec over de gratis boekhoudersaccount. Hiermee kun je alle gekoppelde ondernemersdossiers online opvolgen en koppel je eenvoudig met je eigen boekhoudsoftware. Daarnaast personaliseer je eenvoudig en gratis de gekoppelde accounts in de huisstijl van jouw kantoor. Op deze pagina vind je alle mogelijkheden voor boekhouders/accountants met myBurotec .

Extra mogelijkheid bij opstart

On-site: Opleiding/integraties/lay-outs/verplaatsing/... € 150,- eenmalig
Online: Opleiding/integraties/lay-outs/... € 85,- eenmalig